אחסון אתרים | אירוח ותחזוקת אתרים | אחסון אתרי וורדפרס
laptop computer on glass-top table

איפה הכי משתלם לרכוש דומיינים?

כשיוצאים למסע השיווק הדיגיטלי כדאי לקחת בחשבון גם יצירת אתר אינטרנט מקצועי לעסק. אחד השלבים הראשונים והקריטיים ביותר הוא רכישת דומיין. שם הדומיין שלך הוא הזהות שלך באינטרנט, והוא ממלא תפקיד משמעותי בעיצוב המותג שלך ובעזרה למשתמשים למצוא את האתר שלך. בכתבה זו נסקור כמה טיפים חשובים לרכישת דומיין לאתר שלך והיכן כדאי לך לרכוש דומיין שיתאים לעסק שלך.

להלן מספר שיקולים וטיפים חיוניים לרכישת דומיין לאתר שלך:

בחר שם בלתי נשכח:

שם הדומיין שלך צריך לשקף את המטרה או התוכן של האתר שלך. שמור אותו קצר, קל לאיות והבנה, וברוב המקרים עדיף להימנע משימוש במקפים או בתווים מיוחדים. שם דומיין בלתי נשכח עוזר למשתמשים לזכור ולבקר מחדש באתר שלך אפילו ישירות, ללא צורך בחיפוש העסק שלכם בגוגל וסיבוכים מיותרים.

בחר את סיומת הדומיין הנכונה:

הרחבות נפוצות כמו .com, .org ו-.net זוכות להכרה רחבה ומהימנה. שקול תוספים ספציפיים לנישה אם הם רלוונטיים לאתר שלך (למשל, .tech, .blog, .store). במידה וקהל היעד שלכם ישראלי והאתר בעברית כמובן שהסיומת co.il תתאים ביותר.

תמחור וחידוש דומיין:

שימו לב לעלות רישום הדומיין הראשונית וכן לדמי החידוש השנתיים. חלק מהרשמים מציעים תמחור קידום מכירות לשנה הראשונה, אז היו מודעים לעלויות לטווח ארוך.

הגנת פרטיות (פרטיות WHOIS):

שקול להוסיף הגנת הפרטיות של WHOIS כדי להגן על פרטי הקשר האישיים שלך מעיני הציבור. זה עוזר להפחית דואר זבל ומגן על הפרטיות שלך.

תמיכת לקוחות ואבטחה:

בחר רשם עם תמיכת לקוחות אמינה למקרה שתתקל בבעיות. ודא שהרשם מציע תכונות אבטחה כמו אימות דו-שלבי.

איפה הכי משתלם לרכוש דומיינים?

ישנם כמה וכמה רשמי דומיינים ישראלים מומלצים, אולם אם תאחסנו את האתר שלכם אצלנו בSITEAM נוכל לדאוג לכם גם לרישום הדומיין שלכם במקום אחד ובמחיר מיוחד. אנו שואפים להעניק ללקוחותינו את האחסון הטוב והמתאים ביותר עבורם, תוך שאנו עומדים במסגרת התקציב שלהם. לפרטים נוספים צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

תוכן עניינים

מבצע אחסון מיוחד!

אחסון אתר וורדפרס במחיר המשתלם בישראל!